Oldalmegjelenítések:

2011. április 1., péntek

Gondolataim

Amúgy igen csak büszke vagyok magamra...

Nagy nehezen sikerült rájönnöm, hogyan csinálom a címkéket.... Jó-jó, tudom elég feltűnő helyen van, ahova be lehet írni, de hát Istenem. Emberek vagyunk:))
Most még azt kellene kiókumlálnom,  hogy ha arra utalok, hogy egy bizonyos ételt kinél láttam, honnan származik, az arra utaló linket vajon a fenti Link-re kattintva tudom-e beírni...? Majd kipróbálom. 

Azért egy picit szomorú vagyok, hogy ezen a nagy világhálón még alig akadtak rá a blogomra:( Mert a jelenlegi nézettségben - azt hiszem - magam is benne vagyok. Ámbár, éppen azért, mert hatalmas a világháló, mire rátalál valaki a blogomra... Nos, az időbe telik:)

Ja, igen! Egy fontos dolog!
Az általam készített ételekről készült képek telefonnal vannak képezve... Ezért van, hogy nem mindegyik éles. 
Remélem, majd ez is alakul. Tulajdonképen azért kértem a páromtól egy szipi-szupi (számomra az) telefont, hogy bár mikor kéznél lévén, tudjak vele képezni. Belátom, egy digitális fényképezőgép az ételek lefényképezésére mégis csak jobb lenne... De egyenlőre ez van. Ez az én lelkesedésemet szemernyit sem befolyásolja:))

(Közben kipróbáltam, valóban a "Link" arra való...:))

Nincsenek megjegyzések:

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...