Oldalmegjelenítések:

2011. május 17., kedd

Díjat kaptam, Mariatól!:)

Igen meglepődtem, amikor megláttam az üzenetet, amit Maria a Szeretek főzni(2) blog írója küldött, hogy látogassam meg, mert díjat szeretne adni...
Még nem történt ilyesmi velem:) Nagyon jól esik és nagyon örülök, hogy gondolt rám... 



Megtudtam, hogy ez egy olyan díj, aminek nincsenek szabályai, nem kell őket továbbadni, de lehet...

Akkor élek is a lehetőséggel. Nagyon nehezen tudtam választani, de végül

1. Gabinak, a Szederliget c. blog írójának, mert ötletes finomságokat készít,

2. Melissina2-nek, a Piroska receptes füzetéből blog írójának, mert megnyugtatott: "Az, hogy mit ettünk, nem verseny":), és

3. Marikának, a Németh-ék c. blog írójának, sokoldalúságáért.

adnám tovább a díjat, remélve, hogy elfogadják:)

7 megjegyzés:

Marika írta...

Nagyon Szépen KÖSZÖNÖM , Roza !!!!! Megtiszteltetésnek érzem, hogy ilyen kedves szavakkal illeted a blogom , s persze a díj is szép, bár , szerintem , én nem is vagyok méltó rá !

Roza írta...

Szeretném, ha elfogadnád:)

Szederliget írta...

Nagyon-nagyon szépen köszönöm!! :)

Roza írta...

Mert megérdemled:)

mellissina2 írta...

Kedves Roza!!
Nagyon köszönöm,hogy megtiszteltél,örülök,és elfogadom!Valóban én úgy gondolom,hogy ez nem egy verseny,ahány konyha annyi szokás!És már irom is a blogcimembe!
Szeretettel üdvözöl Mellissina!

Roza írta...

Nagyon örülök, hogy elfogadtad Te is, Mellissina:)
Mindnyájatoknak köszönöm, ezzel örömet szereztetek nekem.

mellissina2 írta...

Kölcsönös az öröm!!!Kedves Roza!!!!

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...