Oldalmegjelenítések:

2011. május 17., kedd

Rántott laskagomba

Egy alkalommal elmentünk egy közeli városba, ahol olyan üzlet nyílt, amilyen  az általunk vásárlás címén látogatott városban nincs. Az üzlet nem volt egy nagy durranás, szinte semmit nem vettünk, ezért bementünk egy régi üzletbe. A pénztárnál ácsorogtunk, amikor kitettek pár tálca vadonat friss laskagombát. Olyan gyönyörűek voltak, hogy nem lehetett ellenállni, megvásároltunk egy tálcával. Másnap kirántottuk. 
Sült krumplival és fejes salátával fogyasztottuk. 

Sokáig idegenkedtem a laskagombától. Feleslegesen. Alaposan megmostam, leszárítgattam, bepaníroztam, közepesen forró olajban sütöttem szép pirosra, utána sóztam. Ha előtte sózzuk, a panír nem tapad rá rendesen, mert - magas víztartalmánál fogva - nedves lesz a felülete.


3 megjegyzés:

Kati írta...

Én is szoktam készíteni rántott laskagombát, nagyon finom.

duende írta...

Ha rántott gombát csinálok termesztettből, csak laskát szoktam rántani. Sokkal finomabb, mint a csiperke. :)
Szerencsére van nálunk a piacon a Pista gazda, gyönyörű zsákos laskagombája szokott lenni. Tényleg nem lehet ellenállni neki! :))

Roza írta...

Kati, egyetértek:)

Duende, az nagy szerencse, ha van egy termelő, aki szép laskagombát árul. Az üzletekben amit kapni, az már mindig törődött, nem éri a pénzét.

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...