Oldalmegjelenítések:

2011. május 7., szombat

Szépen süt a nap, de hűvös van még.

Ma jön a kisebbik fiam és a kismenyem, kis kertet alakítanak ki maguknak a régi veteményeskert egy kis részén. Miután egész napos elfoglaltságuk lesz, itt is ebédelnek. Megbeszéltük, babgulyást főzök és valami sült tésztát hozzá. Lehet, hogy Pisti pogácsát sütök, azt nálunk mindenki, kicsik, nagyok szeretik:) 
Úgy tűnhet, hogy elég szűk körben mozgok a főzési lehetőségekhez képest, de sajnos, ahhoz, hogy kedvem legyen új dolgot kipróbálni, lelkileg jobban a topon kellene lennem. Sajnálom is ezt, várom is, hogy alakuljon, de addig meg ez van:) Annak is örülök, hogy egyáltalán van kedvem főzni... 
Majd küldök belőle a másik fiamnak is - az ikrek apukájának -, ő is szereti a babgulyást, és legalább lesz egy meleg étele a hétvégén. Azt hiszem, nem említettem, hogy a menyem kint dolgozik Németországban. A fiam meg mindenben nagyon ott van, csak főzni nem tud. 


2 megjegyzés:

Vali írta...

Szia!
Ha egyenlőre nincs kedved főzni akkor csak főzd a régieket, nem kell újjal próbálkozni. Majd meg jön az is idővel. Türelem. Ahhoz, hogy az emberlánya újjal próbálkozzon tényleg olyan hangulatban kell lenni. Amikor a béka segge alatt vagyok, mert nálam is van olyan akkor azokat főzöm ami csukott szemmel is megy. Aztán egyszer csak valamiért megtetszik egy étel és kipróbálom.
Nekem a kenyérsütés a relaxációm. Megnyugtat és élvezem.
Ma én is voltam a piacon és megvettem a palántákat.

Roza írta...

Köszi, Valika, ez nagyon jól esett:)
Legyen kellemes hétvégéd!

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...