Oldalmegjelenítések:

2011. július 24., vasárnap

Mell nélküli töltött csirke, burgonyával, fejes salátával

Az ötletet Maria Töltött csirkefarhát c. étele adta. Ugyanis nem szerettem sosem, hogy a csirke hasába töltött töltelék az tulajdonképpen csak úgy főtt meg... És a mellehusát sem szerettem.
Így most levettem a mellehusát, a tölteléket pedig a hasára tettem. Cserépben sütöttem meg. Nem olyan mutatós, viszont sokkal finomabb lett:)


A tányéron már jobban mutat:


Mellé pedig tépett fejes salátát készítettem:

7 megjegyzés:

trollanyu írta...

Szerintem jól mutat mindenhol:) Finom kis ebédet hoztál össze megint.

María írta...

Miért mondod, hogy nem mutat jól? Szerintem fantasztikusan néz ki, és biztos nagyon fincsi is :)

Culinaria Ungaria írta...

Kedves Roza!

Kérlek szépen nézzél be hozzám, vár rád valami, szeretném ha elfogadnád!
Nem tudom ilyet szabad-e, de én most megteszem! Mert a blogod annyira tetszik, visszaküldöm Neked a díjat!
További szép hétvégét kívánok Neked, üdvözlettel: Krisz! :-)

Roza írta...

Trollanyu, Maria, köszönöm:) Finomnak tényleg finom volt:)

Köszönöm Krisz, ez nagyon kedves Tőled!:) Legyen kellemes Neked is a nap hátralévő része!

Kati írta...

Szerintem igy is nagyon guszta.

Vicuska írta...

Ez nagyon finom dolog és ötletes vagy! Ezt én is szeretném, mert a töltelék minden formája jöhet, bármilyen tálalásban...

Roza írta...

Kati, köszönöm:)

Vicuska, örülök én is, hogy kitaláltam. Sokkal jobb, mint amikor a töltelék megfő a csirkében:)

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...