Oldalmegjelenítések:

2011. szeptember 11., vasárnap

A mai ebédünk a cukorbeteg-diéta jegyében készült.

Zöldséglevest, mediterrán salátát és pirított csirkemell kockákat készítettem. A párom kapott mellé még sültkrumplit, én természetesen anélkül fogyasztottam.

Mediterrán saláta:


Hozzávalók:
(4 személyre)

2 fej fejes saláta
15 dkg paradicsom
40 dkg uborka
10 dkg zöldpaprika
petrezselyemzöld
citromlé
édesítőszer


Elkészítése:


A paradicsomot, az uborkát és a zöldpaprikát vékony karikára vágjuk. Meglocsoljuk citromlével és kevés folyékony édesítővel. A fejes saláta leveleit összetépkedjük és lazán hozzákeverjük a zöldségekhez. Apróra vágott petrezselyemzölddel megszórjuk a tetejét és összeérleljük.
Citromlé és édesítő helyett használhatunk narancslevet is.

1 adag energiatartalma: 39 kcal
1 adag  szénhidráttart.:    6,8 g

Megjegyzésem:

Mivel itthon csak 1 fej saláta volt, kínai kel salátával helyettesítettem.


És a pirított csirkemell kockákkal:



6 megjegyzés:

Éva írta...

Ez nagyon guszta, igen finom lehetett! Cukrod hogy alakul?

Seafalcon írta...

Nem értem... nem látom a megjegyzésem, pedig lassan egy órája elküldtem, és ez nem moderált blog... :-(

Seafalcon írta...

Nem fogadja el a kommentem... a rendszer...

Seafalcon írta...

Az első kommentem az volt, hogy ha előbb találtalak volna meg, akkor ma ezt ettem volna, lévén fehérjenapom... fel is iratkoztam, tetszenek a receptek.

Kati írta...

Natgyon jó receptet találtál, nagyon tetszik ez a saláta.

Roza írta...

Éva, sajnos 8-9 körül mozog, innen nem akar elmozdulni:(( De dolgozom rajta:))

Seafalcon, minden hozzászólásodat látom:)

Kati, finom is:)

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...