Oldalmegjelenítések:

2012. március 6., kedd

Újabban nem tudom elmenteni az új követőim

blogját:( Lehet, hogy betelt a bloglista? 166 blog van a listán... És már a sokadik Betti blogja, a Nap mint nap, amit nem vesz be a listába. Odáig minden oké, hogy mentés. Utána csak ott áll és nem történik semmi:(
Hogy ez miért lehet?
Így aztán arra gondoltam, én is köszönteni fogom a blogom legújabb követőit, hogy legalább lássák, észrevettem őket és örömmel vettem, hogy a követőm lettek:)
Mos szeretettel köszöntöm Bettit, aki a blogom 119. követője!

7 megjegyzés:

Emi írta...

Szerintem ez csak átmeneti probléma a bloggertől. Néhány nap és rendbejön! Én is jártam már úgy, hogy nem tudtam egy blogot követni, aztán újra próbáltam később és ment.

Kati írta...

Nekem 300 blogot enged követni, annál többet nem, sajnos:)

Lívia írta...

Ezt még most hallottam elöször Tőletek, hogy ennyit vagy annyit enged követni a Blogger. Akkor hogy van az, hogy van akinek több ezer követője van?

Roza írta...

Emi, Kati, köszönöm:)

Lívia, az nem ugyan az, mint azoknak a listája, akiket mi olvasunk. A követők azok a kis képeken jelennek meg, akiket meg olvasunk, az a blogok listája, amit olvasunk:)

MJ írta...

Szerintem is átmeneti "bajság".
Szép a csokor. :)

Betti írta...

Köszönöm a köszöntést!
Én még nagyon az elején vagyok, még nem találkoztam ilyen problémával, szerencsére!!!

Lívia írta...

Igazad van Roza tényleg nem ugyan az az olvasás és a követés. Hirtelen nem gondoltam át.

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...