Oldalmegjelenítések:

2012. november 11., vasárnap

Néger muffin töltve



Hozzávalók:
(12 db-hoz)

Száraz hozzávalók:

15 dkg liszt
3 dkg kakaópor
1 kávéskanál sütőpor
1/2 kávéskanál szódabikarbóna
1 cs. vaníliás cukor
10 dkg kristálycukor

Nedves hozzávalók:

1 db tojás
0,5 dl étolaj
1 kis doboz kefír

Egy tálban összekeverjük a száraz, egy másikban a nedves hozzávalókat, majd a kettőt összevegyítjük és simára keverjük.


Közben elkészítjük a tölteléket:

Hozzávalók:

1 db mascarpone
5 dkg porcukor (vagy édesítőszer)
1 vaníliás cukor

Ezt jól kikeverjük.


A muffinsütőt muffin-papírral kibéleljük (ha esetleg nincs papírunk kizsírozzuk-lisztezzük) és egy kanállal szépen elosztjuk a masszát. Először 1 kanállal teszünk mindegyik formába, majd 1 kanál mascarpone krémet. A krémre ismét 1 kanál muffin tésztát.
Előmelegített sütőben közepes hőmérsékleten addig sütjük, míg szépen felemelkedik a sütemény a formában és a teteje rugalmas  lesz. Ez 25-30 perc. 
A sütőből kivéve még forrón bekenjük a tetejét cukormázzal.
Ehhez:
10 dkg porcukor
1 db tojásfehérje
pár csepp citromlé
gőz fölött felverve.
A cukormázra szórhatunk csokoládé reszeléket, vagy színes tortacukrokat.



9 megjegyzés:

Petra írta...

Gondolom az unokáid nagyon értékelik, ha ilyen finomságokkal várod őket. :)

Blogkonyha írta...

Kedves Róza! Amikor feltettem a Néger palacsinta receptemet, rám zúdították, hogy rasszista vagyok. Ezt a kifejezést már nem szabad használni...állítólag. Hm... kicsit meglepődtem a marások miatt, ezért szólok, hogy ne lepődj meg, ha a jó akarók megjegyzik majd...Attól függetlenül nagyon finom a süti! :o) Ugye nem baj, hogy írtam a tapasztalataimról...

iri írta...

Jol nez ki!

Rózsa írta...

Nekem tetszik a recept, ki fogom próbálni, az unokáim nagy maffin fogyasztók :)

Roza írta...

Petra, képzeld el, Bence unokám nem kóstolta meg, mert nem banános...

Illéskrisz, drágám, erre nem is tudok mit mondani... A négercsók készítését is beszüntették már?
Együttérzésem amúgy. Engem nagyon bántana, ha emiatt piszkálnának:( Én se bántok senkit:( De köszi, mert így nem érhet esetleg váratlanul:)

Iri kedves, finom is:)

Rózsám, csak ajánlani tudom. Én már karácsonyi előzetesnek sütöttem meg:)

MJ írta...

Csorog a ... :) Eszembe jutott róla, hogy fiatal koromban lehetett kapni csokis, habos kockát. Húúúú, de csíptem. :))

Roza írta...

Kedves MJ. ha arra gondolsz, amire én, akkor az is négerkocka volt. Meg szoktunk is olyat sütni.

marisz57 írta...

Nagyon tetszik ez a recept! Lehet, hogy egyszer visszajövök érte.

Roza írta...

Marisz, örülnék:) Köszönöm!:)

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...