Oldalmegjelenítések:

2012. december 28., péntek

Aszalt szilva likőr

Az aszalt szilva likőr receptjét  tulajdonképpen nem változtattam meg. De én széles szájú üvegekbe töltöttem, hogy a szilvákat is bele tehessem. Ez főként ott számított, amit ajándékba adtam. (Azt, ami megmaradt, illetve kínálásra szántam, az maradt a befőttes üvegben.)
Mégpedig azért, mert eszembe jutott, hogy amikor a 80-as évek elején Bécsben jártam a sógornőmnél,
ilyen italokat vásárolt az egyik üzletben. (A pohár még onnan származik:) Benne az aszalt szilva,  rajta egy kevéske likőr. A pohárka teteje le volt zárva, mint a fenti képen az üvegé. Nagyon tetszett ez nekem annak idején, most pedig házilagosan is megvalósíthattam ezt:)
 A likőr nem erős,  nagyon kellemes. Ami kissé ütős, az a szilva, ami magába szívta az alkoholt, a fűszereket. Isteni!:) Finom, csajos ital:)

5 megjegyzés:

teller-cake írta...

Még nem hallottam róla és nem is kóstoltam, de nagyon tetszik! Ki fogom próbálni. :)

Roza írta...

Teller-Cake, szerintem ne hagyd ki!:)

Erika írta...

Ezt én is nagyon megkóstolnám!:)

Katalin írta...

Szívesen megkóstolnám, finom lehet!
Jó szilveszterezést és boldog új évet kedves Roza!!!

Roza írta...

Köszönöm szépen Mindenkinek!!

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...