Oldalmegjelenítések:

2013. március 10., vasárnap

Füstölt csontleves, rántott gomba burgonyával tartár mártással

Megesküdtem volna, hogy Katinál találkoztam a füstölt csontból készült levessel, amiről eszembe is jutott, hogy tán gyerekkorom óta nem is ettem, de most, hogy be szerettem volna linkelni, Katinál nem találtam:( Lehet, mégsem nála volt, akkor viszont elnézést kérek attól, akit most nem linkelek be:(

 Emlékszem, régen - mivel disznóvágás után mindig volt füstölt csont, füstölt orja - legutoljára tán nagyanyám készített füstölt csontból/orjából húslevest. Ez pusztán annyiban különbözött a hagyományos csont, vagy orjalevestől, hogy ebben a füstölt dolgokon kívül még egy kevés őrölt paprikát szórt nagyanyám. Ezáltal is kiemelve a füstölt aromát.
Másodiknak rántott gombát készítettem sült krumplival és tartármártással. Szép grillgombák voltak itthon:) Jobban szeretem rántva, mint a gombafejeket.
Tálaláskor kevés friss tyúkhúrral szórtam meg.

5 megjegyzés:

Kati írta...

Igen, nálam láttad:9 Ógy emlékszem írtad is, hogy ti is szoktátok készíteni, csak mi nem füstölt orjából készítjük.
De füstölttel még finomabb lehet:)
És a gombát minden formában szeretem.

Hankka írta...

Megintcsak nagyon finom ebédetek volt, nagyon guszta a rántott gombád is! :)

Roza írta...

Kati, akkor örülök, hogy legalább jól emlékeztem:))

Hankka, köszönöm szépen:)

teller-cake írta...

Örülök, hogy csak meglett a forrása és hogy el is készítetted! Én is kérnék egy tányérral...:)

Roza írta...

Teller-Cake, nem bánnád meg, igazán finom!:) Egy kis új íz...

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...