Oldalmegjelenítések:

2013. június 3., hétfő

Parasztos sertésszelet

Tegnap ebédre - a szokásos húsleves mellé - olyas valamit szerettem volna készíteni, ami akkor is élvezhető, ha az előtte nap lagziban lévő családtagok esetleg későbben ébrednek, mint ahogyan megszoktuk.
Ezért esett választásom a Parasztos sertésszeletre. Egyrészt megfelel az említett kívánalmaknak, másrészt már elég régen volt.
Aztán az éhes társaság, amikor odatettem az asztalra a tepsit és én még az uborkasalátával foglalkoztam, olyan lelkesedéssel "estek neki", hogy mire észbe kaptam, már csak ennyi volt a tepsiben:
A plusz adag, ha valaki még kérne... De el voltam foglalva, előbb nem tudtam lefényképezni, amikor a tepsi még érintetlen volt. Így jártam.
Nos, egyébként ez kifejezetten az az étel, amit képtelenség szépen tálalni. Nem is sikerült:)
Mindenkinek maradéktalanul ízlett, úgyhogy majd gyakrabban sorra veszem:))

3 megjegyzés:

Kati írta...

Jól néz ki így is szerintem, s ott a fotón, az üres tepsi a bizonyíték, hogy tényleg finom volt.
Most már jobban érzed egy kicsit magad?

Roza írta...

Katikám, köszönöm kérdésedet, elfoglaltnak elég elfoglalt vagyok, de tettre készségem valahol elveszett:( Főzése, babafelügyeleten, mosáson kívül más nagyon nem is csinálok:( Ezek után nem kétséges, hogy nem vagyok igazán jól...

Anikó írta...

Rózám áruld el nekem, hogy a parasztos sertésnél, a kisütött húst amikor átteszed párolódni egy lábasba, ott mennyi vizet forralsz,annyit, hogy épp ellepje a nyolc szelet húst ? lehet-e beletenni a vízbe fűszereket, gondolok itt esetleg vegetára, borsra, vagy egyáltalán nem szükséges, és utána mit csinálsz a tulajdonképpen finom húleveslével???
Vagy az elpárolódik a végére, mennyi idő szükséges ehhez ?? amíg kisütögetem a hagymát-szalonnát-krumplit annyi idő alatt puha is lesz, nem ???
A recepted nagyon jónak tűnik, vinném is, kipróbálnám, de ez a rész itt homályos nekem, elnézést a sok kérdésért:-))))

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...