Oldalmegjelenítések:

2013. augusztus 1., csütörtök

Cukkinis tészta

Jártamban-keltemben találkoztam sokféle cukkínis tészta recepttel, de valahogy nem érintett meg egyik sem.
Ma, amikor feltettem a kérdést, mi legyen a második a zöldbableves után, Zsófika menyem javasolta, csináljunk cukkínis tésztát. Véletlenül ugyanis az uborkák között kikelt egy tő cukkíni is:) Méghozzá a gömbölyű fajta...
(Kép eredete: kolibrikerteszet.hu)

Így hát az ő receptje szerint készítettem el a tésztát.

Hozzávalók:
(4 személyre)

80 dkg legyalult cukkini
Fél kg fusili, v. bármilyen más tészta
bors
2 dl főzőtejszín
1 fej vöröshagyma
3-4 ek. étolaj
petrezselyemzöld
snidling

Elkészítése:

A vöröshagymát apró kockára vágtam és az étolajon, kissé megsózva, fedő alatt üvegesre pároltam. Ekkor hozzáadtam a legyalult cukkinit, kissé megsóztam, borsoztam, majd nagy lángon addig pároltam, míg a saját leve elpárolgott. Ekkor hozzáöntöttem a főzőtejszínt, még egyet forraltam, majd beleöntöttem a közben kifőtt tésztát.
Tálalásnál vágott petrezselyemzölddel és vágott snidlinggel szórtam meg.

6 megjegyzés:

Kati írta...

Roza, ez jól hangzik, én szeretném:)

horimarika írta...

De jól hangzik!!!

MJ írta...

Nagyon szeretem a cukkinit, igaz a panírozottat favorizálom. :)

Roza írta...

Kati, Marika, próbáljátok ki:)

Kedves MJ, természetesen a panírozottal semmilyen cukkini nem veheti fel a versenyt... azt hiszem:)

teller-cake írta...

Gyönyörű példány és ínycsiklandozó recept! :)

Roza írta...

Teller-Cake, amennyire nem voltam oda érte, olyan finom volt!:) És sokféle variációban elkészítehtő...

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...