Oldalmegjelenítések:

2013. augusztus 24., szombat

Sült zöld paradicsom


Az én korosztályom tagjai még biztosan emlékeznek az azonos című filmre... (Jó régen volt...)
Nekem azóta is vissza-visszatérő gondolatom volt, hogy milyen is lehet, az a sült zöld paradicsom...?
Teljesen véletlenül akadtam rá Markánál, a Marka boszikonyhája blog írójánál a receptre:)
Azonnal megérett bennem  a gondolat, itt a sok paradicsom... elkészítem!:))

Hozzávalók:

6 közepes éretlen, zöld paradicsom
2 tojás
liszt
zsemlemorzsa
olaj a sütéshez


Elkészítése:

A paradicsomokat megmostam, megtörölgettem, majd kb fél centis szeletekre vágtam.
Lisztbe forgattam, majd a tojások felvert masszájában, végül a zsemlemorzsában hempergettem meg a paradicsomszeleteket.
Forró olajban ropogósra sütöttem, majd papírtörlőre szedtem, ami leitatja a felesleges olajat a sült paradicsomszeletekről. Még forrón megborsoztam és nagyon enyhén megsóztam.


6 megjegyzés:

Kati írta...

Na Roza, erre nagyon kiváncsi vagyok:) Nézz be hozzám, tettem fel képeket a fogyásomról:)

Marka írta...

Nagyon kíváncsi vagyok, mit fogsz majd róla mesélni :-) Örülök, hogy a film után élőben is ki tudod próbálni :-)

pitz írta...

Én is emlékszem a filmre, örök klasszikus:)

annalíz írta...

Hát ez érdekes, még sohasem hallottam! Viszont egy időben mondogatták, hogy a zöld paradicsom mérgező. Dehát változnak az idők, változnak a receptek. Kipróbálom én is.

Roza írta...

Pitz kedves, igen, az az a film:)

Kedves Annaliz, még ma is élünk, úgyhogy nyugodtan kipróbálhatod. Ámbár, nem igazán értem a mérgező voltát, hiszen savanyúságba is rakunk el...

Roza írta...

Marka kedves, nagyon tetszett a sült zöld paradicsom!:) Köszönöm, hogy feltetted, eleddig még sehol nem találkoztam vele:)

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...