Oldalmegjelenítések:

2013. szeptember 24., kedd

Rakott krumpli kicsit másképp, friss vegyes salátával.

A napokban készített oldalasból és párolt káposztából még volt egy kevés, de annyi nem, hogy egy kis átalakítás nélkül elég lett volna ebédre. Igaz, csak a kis Zsozsóval kettőnknek kellett ebédet készíteni, ezért azzal kezdtem, hogy az oldalas húsos részét ledaráltam, lévén, a kislány még nem tudja a húst elrágni. Arról nem beszélve, hogy így sokkal több jutott a rakott krumpliba, mint ha csak felszeletelem. Még a maradék káposztát és egy nagyobb, héjától megfosztott paradicsomot is beleképzeltem...
Aztán egy jénai edénybe szépen elkezdtem összerakni a hozzávalókat: szeletelt burgonya, sózva, enyhén borsozva, rá a darált sült húsból egy kevés, a paradicsom fele vékonyra szeletelve, majd pár kanállal az étolajjal összemelegített tejfölből. És ezt ismételtem, amíg a hozzávalók tartottak.
A tetejét burgonyával zártam le, még tettem rá a tejfölből, majd megszórtam friss, vágott petrezselyemmel és lefedve betettem a sütőbe, hogy összemelegedve az ízek is összeérjenek.
Amíg a rakott krumpli összemelegedett, készítettem egy vegyes salátát, hagyma, paprika, paradicsom, alma összetevőkből, ezeket enyhén sóztam, borsoztam, kis édesítővel és ecettel ízesítettem, majd snidlinggel szórtam meg. 



1 megjegyzés:

martinelli írta...

Ez érdekes és finom is lehet, feljegyzem :) köszi az ötletet!

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...