Oldalmegjelenítések:

2013. november 16., szombat

Hagymalekvár

Tegnap főztem egy adag hagymalekvárt. Még nem a karácsonyi projekt, még csak magunknak.
Ez most amolyan "muszáj valamit csinálnom", meg a "történjen már valami" jegyében készült.
Remélem, ettől még éppen olyan finom lesz, mint máskor.
Annyit változtattam rajta, hogy bor helyett egy kis csirkelevessel főztem fel. Ízre így is remek.
Majd, amit karácsonyi ajándéknak szánok, abba teszek bort is...

Az eredeti recepthez képest 1 kg vegyes - vörös- és lila - hagymából készítettem. Ehhez mérten emelve a hozzávalók adagját is.
 Megkezdődött a hagyma főzése:
Kellően összeesett:
Jöhet az ízesítés:
 Végül üvegekbe került a lekvár:
Kár, hogy még egy kisebb üvegem nem volt... De majd azt kezdjük meg, ami nem lett tele.

2 megjegyzés:

藤 / Merry írta...

Még sosem ettem hagymalekvárt, kipróbálom, úgysem akar elállni a télire vett vöröshagymánk. :(

Roza írta...

Próbáljad ki Merry. Ha nem ízlene, még mindig elajándékozhatod!:) Én tavaly előtt karácsonyra mindenkinek hagymalekvárt ajándékoztam:) És sikere volt!:)

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...