Oldalmegjelenítések:

2013. november 17., vasárnap

Halászlé tésztával, burgonyás tészta

Sajnos, nagyon ritkán van nálunk halétel. Még a felújítás előtt hozattam pontyot, azóta a fagyasztóban várta, hogy jobbra forduljon a sorsa. De közben a gyerekek többször is ettek halászlét. Úgy meg nem akartam főzni, hogy már a könyökükön jöjjön ki. Most a kis Zsozsóka miatt egy krumplit is főztem bele, hogy tartalmasabb legyen az ebédje. Természetesen halhúst is kapott bele a drágám, meg is ette mindet!:)
És maradt is belőle... Le fogom fagyasztani, aztán ha nagyon megkívánom, majd előveszem:))

Előtte nap meg reszelt leves és burgonyás tészta volt az ebéd...
Kicsi Zsozsó azonnal a savanyú uborkára "csapott le":)

2 megjegyzés:

Katalin írta...

Finom lehetett a halászléd! Én még önállóan nem készítettem, de ha megyünk haza Mözsre, mindig főzünk. A tésztát is én gyúrom hozzá - mert csak a házival szeretjük - mióta nincs köztünk Anyukám :-(

Roza írta...

Katalin, én is mindig sk. készítem a tésztát:) Másba is, nem csak a halászlébe. Spagettin, makarónin és a cérnametélten kívül, szinte mindig:)

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...