Oldalmegjelenítések:

2013. november 30., szombat

Holnap kezdődik az Adventi időszak...

Ma itt voltak az unokáim. Meglepetés volt számomra, hogy jöttek, mert pár napja voltak itt és akkor arról volt szó, hogy nem tudnak jönni:) Így aztán nekem is megvolt az örömöm, mert időben átadhattam az adventi naptárjaikat. Nagyon örültek mindannyian:) Azt mondták, reggel első dolguk lesz kinyitni az első kis tasakot:) És hogy már alig várják!:)

Lackóé:
Lilikéé:
Bencéé:
Azt mondtam, hogy már nem fogok készíteni nekik, mert hogy 10 éves lesz mind és már nagyon nehéz kitalálni, mi legyen a 3x24 meglepetés. De látva az örömüket, a csillogó szemüket, a boldogságtól füli érő szájukat.... Végül is, van egy teljes évem, hogy döntsek. 

Egy érdekes dolgot még elmesélek. Ma előkerestem a bádogdobozokat, amikbe a mézes sütiket teszem. Az egyiket kinyitottam és meglepetésemre 2 db mézes süti lapult benne. Méghozzá név feliratos. Nem találnátok ki, hogy milyen nevek szerepeltek a sütiken... Néró és Betyár...


2 megjegyzés:

annalíz írta...

Hogy Te milyen ügyes vagy ! A szíved meg aranyból van...szerintem.

Roza írta...

Kedves Annaliz, köszönöm szépen. A dicséret jólesik, de a végén még elbízom magamat:)

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...