Oldalmegjelenítések:

2013. december 16., hétfő

Natúr szűzérmék pirított burgonyával, savanyúsággal.

A mai ebédünk volt.
A napokban említettem, hogy a csontos karajon rajta volt a szűzérme is... Ez volt a másik csomag csontos karaj és egy kis darab sertésszűz volt rajta. A karajt tegnap rántottam ki, itt voltak a fiamék a három gyerekkel, de a szüzet eltettem mára. Nagyon jól tettem, mert egészben sült burgonya maradt bőven, de nem volt hozzá semmi.
A szüzet szeletekre vágtam, sóztam, borsoztam, majd lisztbe mártva, kevés  forró olajon hirtelen kisütöttem.
A burgonyákat eldaraboltam és a hús után maradt olajon szépen átpirítottam.
Házi savanyú zöld paradicsommal tálaltam.
Délután begyúrtam egy újabb adag mézes tésztát, tegnap ugyanis az utolsó szemig elfogyott az első adag:),
és egy adag linzert.
A hűtőben pihennek, majd holnap kiszaggatom és kisütöm őket.

2 megjegyzés:

MJ írta...

Akárcsak nálunk. Melinda is legyúrta az anyagot s holnap Pötivel sütiznek. :)

Roza írta...

Azt gondolom, most mindenhol ez van:)

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...