Oldalmegjelenítések:

2014. április 9., szerda

Medvehagymás tócsni

A medvehagymás tócsnit is úgy készítettem, mint a sima tócsnit, azzal a különbséggel, hogy - mivel fokhagyma az ízesítője - vagdostam bele egy fél marék medvehagyma-levelet.
A tálalásnál a tejfölre is szórtam finomra vágott medvehagymát, nagyon üde, finom ízt adott ennek az egyszerű ételnek.
Máskor is előfordul, ha tócsnit készítek és van petrezselyemzöld, hogy azt teszek bele. Nem kizárt, hogy legközelebb mindkettővel ízesítem a tócsnit. Csak jobb, finomabb lesz tőle:)

2 megjegyzés:

Éva írta...

Nagyon finom lehet így a medvehagymával. Jó régen sütöttem pedig nagyon szeretjük. Guszta!

Roza írta...

Évikém, akkor most van a szezonja a medvehagymának...:)

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...