Oldalmegjelenítések:

2014. május 25., vasárnap

Csirkemell kínai módra, mazsolás-currys rizzsel.

Igaz, hogy konkrétan nem számoltam ki az étel szénhidrát tartalmát, de kijelenthetem, hogy szinte csak a rizs az, ami megemeli az össz. szénhidrát mennyiségét. Abból viszont csak annyit főztem, ami 1 normál adagnak felel meg. Csak a zöldségekkel is elégséges lett volna egy adag, ez esetben viszont valami sovány levest készítettem volna, hogy mindenki kellően jóllakottnak érezhesse magát.
A hozzávalók, melyek ízlés szerint változtathatóak. Mennyiségüket a személyek száma szabhatja meg.
 
Serpenyőben a készülő étel:
Egészen kevés olajon először a csirkemellet pirítottam meg. Amikor jónak ítéltem meg, kivettem a serpenyőből és olyan a sorrendben raktam bele a zöldségeket, melyiknek mennyi idő kell ahhoz, hogy még éppen egy picit roppanós maradjon. Ekkor sóztam, borsoztam, tettem rá a szójaszószt és a Tabasco szószt. Végén tettem rá az almaszeleteket, egyúttal visszatettem a húst is. Összekevertem és betettem a még meleg, de már kikapcsolt sütőbe, ahol előtte a mazsolás-currys rizs készült el.
Tálaláskor bőven megszórtam koriander és petrezselyemzöld keverékével.

5 megjegyzés:

Katalin írta...

Ez nagyon finom lehetett, szinte érzem az ízét és illatát :-)

Ditti írta...

Nagyon jól néz ki! Ki fogom próbálni! :)

Roza írta...

Katalin, köszönöm szépen, tényleg nagyon finom volt!:)

Ditti, tudom ajánlani!:)

marisz57 írta...

Én tudom bizonyítani, hogy nagyon finom - szinte teljesen így csinálom, és nagy kedvencünk!

Roza írta...

:))

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...