Oldalmegjelenítések:

2014. június 14., szombat

Natúr szelet kapros uborkamártással, puliszkával

Úgy adódott, hogy a napokban 3 kígyóuborka is elkezdett tönkremenni. Hogy mentsem, ami még menthető, a kapros uborkamártást készítettem belőlük. Ehhez a nyers uborkát lereszeltem az almareszelőn, egy kisebb vöröshagymát apróra vágtam és kevés étolajon üvegesre pároltam. Hozzáadtam a lereszelt uborkát, apróra vágott (fokhagymanyomón kinyomott) 3 gerezd fokhagymát, majd fedő alatt, kevergetve főztem egy kicsit. Kevés levet is engedett. Öntöttem hozzá egy kevés tejet, majd amikor már puha lett, csináltam rá tejfeles habarást. Összeforraltam és beleszórtam az apróra vágott kaprot.
A natúr szelethez személyenként 1-1 szelet karajt számoltam. Mindkét oldalukat bekentem csípős paprika krémmel, fokhagymával és borssal, majd kevés ideig állni hagytam. Ezután lisztbe mártottam és kevés olajon mindkét oldalát szép pirosra sütöttem, majd tálalásig félretettem és melegen tartottam.

A puliszkát a már megszokott módon készítettem, kanállal megformáztam tálaláskor.

2 megjegyzés:

Ani írta...

Elkezdtem olvasni a Gondolataidat. Gratulálok a sok leadott kilóhoz. Hogy van most a cukrod?

Roza írta...

Köszönöm, kedves Ani. A cukrom - további odafigyelés mellett - rendben van:) Hála az Égnek!

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...