Oldalmegjelenítések:

2014. július 13., vasárnap

Töltelék és sült csirkecomb petrezselymes burgonyával, káposzta/sárgarépa salátával, habos-túrós sütemény

Eléggé aprócska csirkecombokat kaptam, ezért úgy döntöttem, a tölteléket mellette sütöm meg. Talán még finomabb így, mint a bőr alatt...
Töltelék hozzávalói:

2 db szikkadt zsemle
3-4 csirkemáj
1 ek-nyi reszelt vöröshagyma
1 egész tojás
bors
majoránna
petrezselyemzöld

Elkészítése:

A szikkadt zsemléket vízzel kissé megáztattam, majd szétmorzsoltam egy tálba. A májakat késsel elkapartam és a többi hozzávalóval együtt a zsemléhez adtam. 4 db egyforma gombócot formáltam és a tepsiben a csirkecombokkal megsütöttem. A csirkehús kisült levével időnként megöntöztem, félidőben fólia nélkül sütöttem, hogy pirulhasson.

Köretnek petrezselymes burgonyát  és
káposzta salátát készítettem.
Desszertnek habos-túrós süteményt sütöttem.


Nincsenek megjegyzések:

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...