Oldalmegjelenítések:

2014. augusztus 22., péntek

Almás-csicseriborsós csirkemell csíkok paradicsommal

Azt hiszem, többször is említettem már, hogy amikor egyedül vagyok itthon, nincs nagyon kedvem főzni magamnak. Tegnapról maradék sem volt... Ilyenkor szoktak jönni az ötleteim, amikor negyed óra alatt, (leszámítva persze a csirkemell kiolvasztását a mikroban, ami kb. 6 perc volt, addig viszont összedaraboltam az almát, lemostam a csicseriborsót, odakészítettem a tűzre a serpenyőt, kézközelbe a szószokat, stb) tuti nem több, összedobhatok valami finomat. 
 Hozzávalók:
1 személyre

fél csirkemell filé kb. 15 dkg
10 dkg savanykás nyári alma
5 dkg csicseriborsó
10 dkg paradicsom
2 ek. étolaj
bors
szójaszósz
tabasco szósz
bazsalikom
Elkészítése:

A felforrósított olajon a csíkokra vágott csirkemellet megpirítottam. Hozzáadtam a cikkekre vágott savanykás nyári almát és a csicseriborsót, és addig pirítottam, amíg az alma puhulni kezdett, de még roppanós volt. Ekkor szójaszószt és tabasco szószt, ill. frissen őrölt borsot szórtam rá. Sózni nem kellett, a szójaszósz elég sós.
Tálaláskor egy felszeletelt paradicsomot tettem mellé, tetejére tépett bazsalikomot szórtam.
Teljesen elégséges 1 személyre, sőt a szénhidráttartalma is alacsony.
1 adag szénhidráttartalma 23,6 gramm
Csicseriborsó nélkül         13,0 gramm

3 megjegyzés:

Gabriella írta...

Nagyon finom! Egyébként mostanában én is így szeretem a csirkehusit valamilyen salátával. Abszolút nem hiányzik hozzá más köret - csak a családomnak.

Katalin írta...

De jó ötleted volt, fincsi ebédet kerekítettél belőle :-)

Roza írta...

Gabriella, a másik probléma az, hogy én nem vagyok annyira húsevő, hogy sűrűn kívánnám...

Köszönöm Katalin!

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...