Oldalmegjelenítések:

2014. augusztus 31., vasárnap

Túrós csiga

A fagyasztóban figyelt már egy ideje 1 cs. élesztős leveles tészta. Az este gondoltam egyet és a mellette leskelődő túróval egyetemben áttettem a hűtő normál részébe, ahol reggelre mind a kettő szépen felengedett.
Gondolkodtam, milyen formában készítsem el.
Tegyem-e muffin sütőbe és mint kis kosarakat töltsem meg?
Végül kitaláltam ezt a túrós csigát.
A túrót úgy ízesítettem, mint a túrós lepénynél.
Kaprot nem sikerült bele tennem, mert nem volt szép zöld.
Hosszában tekertem össze, így lett 15 db.
Délután vendégeim voltak, nekik nagyon izlett!:)
Megemlítem, kicsi Zsozsóka ma 2 éves. Úgy alakult, hogy a születésnapját a jövő szombaton, 6-án tartjuk meg. Majd akkor fogok beszámolni róla.
De azért ma nagyon boldog születésnapot, kislányunk!:)


Nincsenek megjegyzések:

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...