Oldalmegjelenítések:

2014. október 6., hétfő

Habos-almás sütemény

Tegnap volt nálunk egy kis családi összejövetel. Zsuzsi menyem hozott egy gyümölcstortát, nagyon szép és finom volt, én pedig megsütöttem a szintén kedvelt Habos-almás süteményt.
Készül az almatöltelék:
Sajnos, a tészta készítéséről elfelejtettem képeket készíteni:P
Itt a már kisült sütemény látható.
És a felszeletelt sütik.

Egy tepsi sütemény szénhidráttartalma: 694 , 3 gramm = 32 szelet
1 szelet sütemény szénhidráttartalma: 21 , 7 gramm





5 megjegyzés:

Isabel írta...

Igen, ilyet akarok csinálni én is! mikor még kicsik voltak a lányok, én is jobban sütöttem még ilyen habosakat, bár elsősorban a Rákóczi túróst, almásból legfeljebb a Máglyarakást. - Írtam gesztenyés bejegyzést, képekkel is, ha még nem néztél meg, gyere! Sajnos, én rövidebben nemigen tudok írni:-(

Okki írta...

Megnéztem a receptet és igen finomnak tűnik. Viszem is, köszönöm! :)

Roza írta...

Isabel kedves!:) Itt nincs megszabva, hogy mennyit lehet írni:) Én örülök, ha van mondanivalód. Meg fogom nézni a gesztenyés bejegyzésedet!

Okki, örülök, hogy tetszik.

Vanilin írta...

Jól néz ki, lehet, hogy a hétvégén kipróbálom. :)

Roza írta...

Köszönöm szépen, kedves Vanilin! Próbáljad ki, nem fogsz csalódni benne:)

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...