Oldalmegjelenítések:

2014. november 8., szombat

Zöldséges csirkeragu rizzsel, Annababa ebédje cukkinifőzelék csirkehússal

Nem csak akkor fordul elő. hogy az ember(lánya) nem tudja, mit főzzön, ha életmód váltás van, csak ilyenkor talán gyakrabban.
A fiatalok ma jöttek meg az üdülésből. Végül a zöldséges csirkeragu mellett döntöttem, kevés rizzsel.
Hozzávalók:

személyenként 2-2 csirkeszárny
2 db sárgarépa
2 db fehérrépa
2 db burgonya
20 dkg zöldborsó
vágott petrezselyemzöld
1 csapott ek. liszt (1 dkg)
bors


Köretnek:

a 4 személyre 10 dkg rizs

Elkészült a ragu:
Elkészítése:

A vöröshagymát kis kockákra vágtam és kevés bízben feltettem puhulni. Olajat nem tettem alá, hisz a csirkehúsból elégséges zsíradék fog kifőni. A zöldségeket megtisztítottam és egyforma karikákra vágtam őket. Amikor a vöröshagyma megpuhult, hozzáadtam a megtisztított csirkeszárnyakat és a zöldségeket. Sóztam, borsoztam és nagyon kevés folyadékot aláöntve készre pároltam. Ekkor megszórtam a csapott evőkanálnyi liszttel, összeforraltam és készen is volt.
Tálaláskor rizzsel és a ragut a rászórt petrezselyemzölddel tálaltam.
A rizsköret készítése.
Szénhidráttartalom:

A ragu szénhidráttartalma: 87,93 gramm
1 adag szénhidráttartalma: 27,73 gramm
A rizs szénhidráttartalma: 27,8 gramm
1 adag rizs szénhidráttartalma: 6,95 gramm
1 adag csirkeragu rizzsel = 34,68 gramm szénhidrátot tartalmaz
Annababa cukkinifőzeléke csirkehússal.

2 megjegyzés:

Mrita írta...

Mennyei ebéd, szeretem a zöldséges ragukat, magam is gyakran készítek, így több zöld fogy.

Roza írta...

Így igaz. Egészségesebb tőle az étrendünk.

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...