Oldalmegjelenítések:

2014. december 2., kedd

Paprikás krumpli virslivel, joghurtos gyermekláncfű salátával. Anna paprikás krumplija.


Ahogy azt egyszer már megállapítottam, paprikás krumpli elég ritkán kerül az asztalra. Pedig szívesen megeszi mindenki. Igaz, hogy az új étkezési szokásainkba nehezebben fér bele, de mértékkel fogyasztható.
Az, hogy a recept kolbásszal írja, én pedig ma virslivel készítettem, az az elkészítésében nem változtat semmit. Illetve annyit, hogy a virslit már csak akkor teszem bele, amikor egyébként már elkészült a krumpli. Az a forróság elég ahhoz, hogy megfőjön.
1 adag szénhidráttartalma 52 gramm.

Ma savanyúság helyett joghurtos gyermekláncfű salátát készítettem hozzá.
(A leveleken látható apró fekete pöttyök az őrölt bors...:))

Hozzávalók:
(1 főre)

2 marék gyermekláncfű levél, (a 4-5 cm-es vége)

bors
citromlé
joghurt
Elkészítése:

A gyermekláncfű leveleket alaposan megmostam. Tálalás előtt ráfacsartam egy fél citrom levét, sóztam, borsoztam, joghurtot tettem rá és összekevertem.

Ma Annababa is paprikás krumplit ebédelt.
Villával nyomkodtam szét a krumplidarabokat és a virslit is. Nagyon ízlett neki:)

7 megjegyzés:

Katalin írta...

Finom lehetett! Én szárazkolbásszal szoktam készíteni. Szeretjük, nem túl gyakran, de kerül az asztalra :-)

María írta...

Finom :)! Nálunk mindig nagy sikere van. Főleg olyankor kerül asztalra, ha más ötletem már végképp nincs.
Mondjuk gyermekláncfű salátát még soha nem készítettem, pedig biztos egészséges.
De jó, hogy Annababa mindent megeszik. Nem tudom Tomikámat hogy tudnánk rávenni, hogy többféle ételt kóstoljon meg. Megint nagyon elkeseredtem náluk a sok kísérlet eredménytelenségét látva :(.

Roza írta...

Katalin, virslit a kislány miatt tettem bele. Még csak 2,5 fogacskája van...:)

Maria, Annababa kezdettől fogva változatosan kapta az ételeket. Szívesen el is fogadta. Ami nem ízlett, arra később tértünk vissza. Gyakorlatilag mindent megeszik. Van amiből többet, van amiből kevesebbet.
Sajnálom, hogy ilyen problémátok van Tomikával:(

MJ írta...

A számát nem tudom, ahányszor elhatároztam, megkóstolom a tejes gazt. Oszt mindig elmarad. A paprikás krumpli ismerős. Naná! Az volt az első bográcsétel amit főztem. Voltam tán tíz éves akkor, s egy osztálykiránduláson, a Csillagvár környékét füstöltük meg a tábortüzeinkkel. :)

Roza írta...

Kedves MJ. tényleg megemlítetted már egy párszor, hogy megkóstolod... Ismét csak biztatni tudlak. Télen tuti, több benne a vitamin és az egyéb ásványi anyag, mint a melegházi, kényszerérett zöldfélékben! És tuti, hogy bio!:)

Isabel írta...

Érdekes, hogy a legújabb bejegyzésednél még nem voltak megjegyzések, és üres oldal jött be, nem tudtam beírni. Itt meg be tudok. Úgyhogy a sárgaborsóhoz fűztem volna ezt a pár szót:
Az úgy jó, akár egy szalonnabőrke is meglehetősen feljavítja az egyébként kissé unalmas ízét. Bár én anélkül is szoktam, ha nincs semmi füstölt. Szoktam --- hihihi, évente egyszer jut eszembe.

Roza írta...

Én meg még zöldséggel is szoktam készíteni. Most már ketten szeretjük, Annácskával:)

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...