Oldalmegjelenítések:

2014. december 30., kedd

Túró rudi torta

Karácsonykor - közkívánatra!:) - túró rudi tortát készítettem.
Időm sem volt lefényképezni:( Amikor elkészült, még benne volt másnapig a tortakarikában. Amikor meg sorra került a desszert, már csak tányérra raktam és osztogattam a türelmetlen vendégeknek:))
Ami első körön maradt belőle, azt tudtam egy kicsit megadjusztálni és lefényképezni. 
Azért látszik, hogy milyen volt...
Meg kell említenem, hogy eredetileg tortacsipke is volt alatta... De a sok szelet levágásától nem volt kellően fotogén, így inkább anélkül készítettem a képeket.

8 megjegyzés:

Ani írta...

Még így, csonkán is jól néz ki.
Boldog új évet! Bár azt mondják, boldog év nincs, csak boldog emberek. Hát ezt kívánom.

Unknown írta...

Gyönyörű -volt- a tortád, Rozika, nem csoda, hogy hamar múlt idő lett belőle :)

Roza írta...

Ani, nagyon szépen köszönöm a jókívánságodat, én is viszont kívánom Neked!

Marcsika, ez a sok munka vége... De ezt te is tudod, tapasztalatból.

marisz57 írta...

Nagyon mutatós és kívánatos volt a tortád, és nagyon finom lehetett!
Kívánom, hogy a 2015-ös esztendőben is az ideihez hasonlóan sok finomsággal örvendeztesd meg a családodat! :)

Vanilin írta...

Nagyon szép, finom lehetett! :) Boldog új évet Neked az egész családodnak! :)

Lívia írta...

Jól mutat és biztos, hogy finom is volt - ez a lényeg.
Boldog, békés, sikerekben gazdag új esztendőt kívánok Neked és a kedves családodnak!

Roza írta...

Marika, Vanilin és Lívia, köszönöm szépen. Én is békés, boldog, sikeres új esztendőt kívánok Nektek!!

tejszínhab írta...

Nagyon szép lett! Utólag is Boldog Új Évet kívánok neked, remélem a vizsgálatok is jól sikerültek!

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...