Oldalmegjelenítések:

2014. december 13., szombat

Zöldbabos-gombás csirkeragu rizzsel. Annababa diétája.

Azért azzal kezdem, hogy az előző két napi diétázás kicsit már javított Annababa székletén.
Ma sárgarépa-burgonya-rizs kombót készítettem neki. Nagyon jóízűen fogyasztotta el.
Majd uzsonnára még kap banánt, azt nagyon szereti is, úgyhogy gyógyulnia kell!

A családnak zöldbabos-gombás csirkeragut készítettem, rizzsel.
Hozzávalók:
(4 személyre)

Személyenként 2 db csirkeszárny, vagy comb, vagy bármi csirkealkatrész:) kb. 80 dkg
1 fej vöröshagyma
20 dkg zöldbab
20 dkg szeletelt csiperkegomba
2 db sárgarépa (10-15 dkg)
fél doboz natúr joghurt v. kefir
1 csapott ek. liszt

bors
2 ek. étolaj
Elkészítése:

A vöröshagymát apró kockákra vágtam, majd a felforrósított olajban, enyhén megsózva, fedő alatt üvegesre pároltam. A sárgarépát közben megtisztítottam és felkarikáztam. A csirkeszárnyat 3 felé vágtam, jó alaposan megmostam, szőrtelenítettem.
Amikor a hagyma üvegesre párolódott, nagy lángra tettem a gázt és a zöldségeket, meg a csirkeszárnyakat hozzáadtam. Továbbra is nagy lángon, fedő alatt addig pirítottam, amíg a zöldségek és a hús levet nem engedett. Ekkor sóztam, borsoztam, majd kis lángon a sárgarépa és a hús puhulásáig pároltam őket. Amikor már kellően puha volt, a joghurtban elkevertem a lisztet és azzal habartam be a ragut.
Köretnek párolt rizst készítettem. (Most 4 személyre 10 dkg rizsből, 2 ek. étolajból, 2 dl forró vízből, sóval.)
Tálaláskor a rizst bőven megszórtam petrezselyemzölddel.
A ragu szénhidrát tartalma: 13 gramm/adag köret nélkül
1 adag párolt rizs szénhidráttartalma: 6,95 gramm
Összes szénhidráttartalom: 19,95 gramm/adag






4 megjegyzés:

María írta...

Finom ebéd készült a családnak és a kis beteg Annának is. Nagyi sok törődése hamar gyógyulást hoz Neki remélhetőleg.

Roza írta...

Köszönöm Mariám, úgy néz ki, eredményes a törődésem:)

Unknown írta...

Örülök a kisunokád gyógyulásának, Rozika, igen nagy részed volt benne, a helyes diétával.

Isabel írta...

Hát, a kicsik (is) gyakran betegek. Mi a hasmenést szigorú diétával gyógyítottuk, csak tea, víz, némi háztartási keksz, illetve főtt krumpli. Egy nap alatt jelentőset javult a dolog.

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...