Oldalmegjelenítések:

2015. január 22., csütörtök

Paprikás krumpli tarhonyával, füstölt oldalassal, savanyúsággal

Az idei első paprikás krumpli:))
Annácska is szereti, úgyhogy vita nem volt:)
A recepttel ellentétben most nem virslivel, hanem füstölt oldalassal készítettem.
 A tarhonya nem feltétlenül szükséges bele, de ma úgy gondoltam, egy keveset teszek bele.
Finom sűrű paprikás krumpli alakult ki így, a tarhonya felszívta a felesleges levet.
Tálaláskor házi savanyúság és az elmaradhatatlan tejföl került még mellé, ill. rá.
Szénhidráttartalma nem változott jelentősen.
1 adag szénhidráttartalma cca 55 gramm.

5 megjegyzés:

Unknown írta...

Nagyon finomat főztél Rozika!
Igazán gusztusos azzal a savanyúsággal.

MJ írta...

Naná! Inkább oldalas. :)

netuddki írta...

Hogyhogy az idei első????
Huszonegyedike van!!!
Különben meg ha egy ételben van min. 1kg krumpli + fél kiló oldalas, akkor nagyot nem tévedhetünk...

Lívia írta...

Én éppen tegnap készítettem, és kis nokedlit szoktam beletenni, és vagy parasztkolbászt, vagy debrecenit. Tarhonyával még nem készítettem, de majd kipróbálom. A füstölt oldalas meg igencsak finom lehetett benne.

Katalin írta...

Finom, gazdag volt a paprikáskrumplitok :-)

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...