Oldalmegjelenítések:

2015. január 4., vasárnap

Párolt zöldségek és pikáns csirkemell csíkok

Tegnap már egy emberként zöldségeket szerettünk volna enni. Így lett az ebéd párolt zöldborsó és sütőtök kockák, hozzá pedig pikáns csirkemell csíkok.
A csirkemell csíkok pikáns voltát a szójaszósz, a fokhagymás chili szósz, a csípős curry és az őrölt gyömbér adta.
Nagyon megkedveltük köretnek a sütőtököt:) Elég gyakran szerepel a köretek között.

(Sajnos, a kép minőségéért elnézést kérek, csak telefonnal készítettem gyorsan.)

2 megjegyzés:

Isabel írta...

Kedves Roza, tőlem elmaradtál, de meg van bocsátva, mert olvasom, hogy kórházban voltál. Be akartam mutatni neked a pici fiút, no meg persze a karácsony utáni légyottomat Jázminnal. Még ezt mindig megteheted, jelenleg legfelül látható. Én ritkán írok, egy, de inkább két hetente, nem nehéz visszanézni.
Irigyellek a fogyásért, és mindig látom, mennyire odafigyelsz a kalóriákra. Bár én tudnám ezt megcsinálni.
Apropó: nekünk tavaly a kórházban egyszer adtak egy nagyon fura köretet, mindenki csodálkozott. Pirított gríz volt hús mellé, egy savanyú uborkával. Várakozáson felül ízlett, én eddig a pirított grízt csak szilvalekvárral szoktam enni, azt is ritkábban, mint ahogy tehetném, mert az is nagyon finom. Egyszer kipróbálhatod te is, nem éreztem zsírosnak, tehát zsír nélkül piríthatták s öntötték föl vízzel, picike sóval ízesítve.

Roza írta...

Kedves Isabel!
Sajnálom, hogy így alakult, a tetejében ezt a bejegyzésedet sem találtam meg, csak ma, március 31-én, véletlenül:(
A blogodat egyébként visszanéztem, láttam a pici fiút, Jázminnal a légyottodat is, meg ami azóta történt, mindet. A pici fiúhoz nagy szeretettel gratulálok.
Kérdezhetnéd, miért nem hagytam bejegyzést? Éppen azért, mert nem találtam a Tiédet, azt hittem, nem óhajtod olvasásomat. Az általad olvasott blogok közül is töröltél.

Áldott, békés Húsvéti ünnepeket kívánok Neked és az egész Családodnak!!

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...