Oldalmegjelenítések:

2015. január 6., kedd

Vízkereszt napja van.

Ha minden igaz, ma leszedjük  a karácsonyfát ; aprónépnek: elviszi a Jézuska.

Csak megosztom veletek azon tényt, hogy 9-én kell befeküdnöm a kardiológiára, sokat romlott a szívem állapota. A főorvos úgy tartja jónak, hogy kapjak egy modern (CRT) pacemakert...:(
Nagyon félek a beavatkozástól. Már 7 év telt el az infarktusom óta, de a szívem csak gyengébb lett, mindig egyre rosszabb eredményeket produkált egy-egy vizsgálat alkalmával... Hááát, meglátjuk.... De azért én félek:(

Remélem, még találkozunk:)

(Kép:igdklinika.hu)

22 megjegyzés:

Éva írta...

Roza minden rendben lesz hidd el! Sokat fogok rád gondolni szorítok és szerintem már jövő héten itt leszel! Lépcsőházunkban egy 84 éves néninek az ünnepek előtt tettek be pace-makert 3 nap múlva haza engedték és jól érzi magát!

Zsuzsanna írta...

Kedves Roza, minden jót kívánok! (35 azaz harmincöt éve volt nagy szívműtétem születési hiba miatt, utána született a 2. gyermekem.) Remélem, sokkal jobban fogod magad érezni a beavatkozás után! Szeretettel üdvözöl: Zsuzsa

Lívia írta...

Drága Roza hidd el, hogy jobban fogsz lenni. De persze elhiszem, hogy félsz. Pozitívan állj a dologhoz, és minden rendben lesz. Minden jót kívánok, és biztos, hogy hamarosan újra találkozunk itt a blogodon keresztül.

MJ írta...

Hiába mondanám: ne félj! Mint tán tudod -ha emlékszel rá- nekem is volt egy infarktusom most már nyolc éve. Két koszorúeret tágítottak akkor s két másik ponton volt már a szűkület ötven százalékon. Azóta tudom, nincs még vége, lesz még beavatkozás. Hozzászoktam a gondolathoz. Egy éve már, hogy azon a két ponton elértem a határeset szűkületet. Legutóbb már csak hat hónapra kaptam ideiglenes műszakit. Nem várom,nem siettetem, nem élek a tudattal, betegség tudattal sem. majd jön az időpont, ha jönnie kell. Meglesz. Túl leszek rajta s megy minden tovább. Így kell legyen! ... Félj, de tudd, dolgunk van még! :)

Horváth Emerencia írta...

Gondolni fogok rád!

María írta...

Drága Roza, elhiszem, hogy nagyon izgulsz, de biztos rendben lesz minden. Gondolni fogok Rád, drukkolok Neked, és várom, hogy a műtét után újra jelentkezz.

Anikó írta...

Roza ne félj !!! Sikerülni fog, és egyre jobb lesz az állapotod meglátod majd:-)))
Nagyon drukkolok kilencedikétől és rengeteget gondolok majd rád, és nagyon várlak vissza a jó kis receptjeiddel együtt:-))))))

Unknown írta...

Rozika, nagyon sokat fogok Rád gondolni, minden rendben lesz, hidd el. Olyan leszel utána, mint újkorodban:)

Mrita írta...

Drága Roza, meglátod minden rendben lesz. Szurkolunk Érted, gondolunk Rád és várunk vissza. Sokan várunk és szorítunk. Csak pozitívan gondolkodj ez nagyon fontos.

Ditti írta...

Én is minden jót kívánok, meglátod hipp-hopp túlleszel rajta, és biztos vagyok benne, minden a lehető legnagyobb rendben lesz! Gondolok rád én is, és drukkolok ezerrel! :)

Ági írta...

Kedves Roza! Én is nagyon drukkolni fogok neked! Tudod, a gondolatnak teremtő ereje van. :) Ezért nagyon fontos, hogy csak arra koncentrálj, hogy mennyi mindent fogsz csinálni, ha újra otthon leszel a csodás családoddal. Csak gondolj az unokáidra és máris gyorsabb lesz a gyógyulás! :) ♥

Roza írta...

Kedves Éva, Zsuzsanna, Lívia, Emerencia, Maria, Anikó, Marcsi, Rita, Ditti, Ági, nagyon szépen köszönöm a kedves szavaitokat!

Kedves MJ! Igen, én is igyekeztem úgy élni, mintha semmi problémám nem lenne. De elérkezett ez az időpont is. Nekem 7 éve két stent-et építettek be a koronaerembe, az egyik ilyen gyógyszerkibocsátó, mert a másikat fél év alatt ellepte a mész... Végül is azóta ez segített némileg. Igen, dolgom van még...:)

csipike írta...

Jobbulást kívánok, minden rendben lesz és hamarosan újra itt leszel! Várunk vissza!!! ;-)

Roza írta...

Köszönöm, Csipike!

martinelli írta...

Fel a fejjel Roza! Te harcos vagy! Még sok feladatod van, tessék egészségesen visszajönni! :) Gondolok Rád és szorítok!

Ani írta...

Kedves Roza!
Sajnálom, hogy nem volt időm előbb olvasni ezt az infot. Imádkozom érted, remélem, hamarosan jól leszel.

Márikám írta...

Kedves Róza!

Sok pacemaker beültetésnél asszisztáltam már, ne izgulj, nem lesz semmi baj. Ez már rutin feladat, semmi különös.
Gyors gyógyulást és jó egészséget kívánok Neked!

Éva írta...

Kedves Róza !
Nagyon sokat gondolok rád és remélem minden rendben van. Ezután is gondolatban veled vagyok! Várlak vissza!(Természetesen előbb pihenjél azért:-))

Jutka írta...

Jó egészséget kívánok!

Roza írta...

Martinelli, Ani, Márikám, Éva, Jutka, nagyon szépen köszönöm a kedves szavaitokat!:)

Katalin írta...

Jaj kedves Roza, én csak most olvasom! A legjobbakat kívánom, és ne félj, minden rendben lesz. Persze hiába mondja az ember, félni mindenki fél, ez normális reakció.... Várlak vissza egészségesen, minél előbb!!!

Roza írta...

Köszönöm, Katalin!

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...