Oldalmegjelenítések:

2015. február 12., csütörtök

Majoránnás tokány tarhonyával

Hozzávalók:
(2 főre)

25 dkg lapocka
1 nagy fej vöröshagyma
2 ek. étolaj
1 kk. majoránna
bors

1 jó ek. tejföl
Elkészítése:

A húst kisebb kockákra, vöröshagymát kis kockákra vágtam. A vöröshagymát a felforrósított olajon, enyhén megsózva, fedő alatt üvegesre pároltam. Ekkor beletettem a húst, majd nagy lángon, fedő alatt addig pirítottam, amíg levet nem engedett. Ekkor felöntöttem annyi vízzel, hogy ellepje. Sóztam, borsoztam, rászórtam a majoránnát, majd kis lángon addig főztem, amíg a hús megpuhult. Ekkor 1 jó ek. tejföllel sűrítettem (lisztet nem tettem bele!).
Tálalásnál megszórtam vágott petrezselyemzölddel.
Tálalhatjuk tarhonyával, rizzsel, esetleg spagettivel, kagylótésztával, galuskával, stb.
 
 Köret:

10 dkg tarhonya
2 ek. étolaj

forró víz
Elkészítése:

A tarhonyát a felforrósított étolajon jól átpirítottam. Az sem baj, ha némelyik sötétebb színt vett fel. Ekkor kétszeres mennyiségű forró vízzel felöntöttem, majd megsóztam. Takaréklángon működő sütőben, lefedve, kb. 20-25 perc alatt elkészült.
Egy adag szénhidráttartalma:  50 , 2 gramm

Nincsenek megjegyzések:

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...