Oldalmegjelenítések:

2015. április 19., vasárnap

Joghurtban pácolt pulykanyak sütve, sütőtök és sült cékla körettel, vegyes salátával.

A hétvégére sikerült jó vastag pulykanyakakat vásárolni. Korábban egyszer már készítettem joghurtban pácolt pulykanyakat sütve csak akkor más köret volt hozzá.

 Most sütőtök és sült cékla köretet készítettem hozzá.

Kivételesen üzletben vásárolt "kerti" saláta és nem a hátsó kertben szedett gyermekláncfű, illetve tyúkhúr saláta készült hozzá. Igaz, csak azért nem, mert éppen elöregedett a tavaszi első "termés".

3 megjegyzés:

Ani írta...

Sajátos ötlet. Én még csak levest főztem pulykanyakból. Jó puha, biztos finom volt így is.

Katalin írta...

Pulykanyakból én is csak levest szoktam főzni, de biztos finom sütve is, hisz van rajta bőven husi :-)
Szép színes a köreted is!

Roza írta...

Ani, Katalin, nagyon finom sütve is. A pulyka levesnek elég gyenge. Ha szép vastag nyakat tudtok venni, tudom ajánlani, ízlés szerint fűszerezve süssétek meg. Nem fogtok csalódni!:)

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...