Oldalmegjelenítések:

2015. április 22., szerda

Sonkaleves főtt tojással, sonkadarabokkal; pirított csirkemell csíkok párolt zöldségekkel

Úgy alakult, hogy ma több mindent is főztem. Főztem pl. sóskafőzeléket, hozzá pedig a húsvétra megfőzött sonka csülkét főztem meg. Ezt a fiam viszi magával a szolgálatba. Ott nem kapnak főtt ételt. Szoktak főzni közösen, de ha fogára való van itthon - márpedig a sóska az nagyon is az!:) - akkor abból szokott vinni.
Itt álltam több, mint 2 liternyi finom sonkalével. Azonnal kész voltam a tervvel. Levest készítek belőle! Tudom, Húsvét után már készítettem sonkalevest, de biztos voltam benne, hogy a mai nem ugyanolyan lesz.
 Ebbe tettem egy apróra vágott, főtt kemény tojást és apró sonkadarabokat. Ez elég tartalmas volt ahhoz, hogy levesbetétre nem volt szükség.
A főfogás  pirított csirkemell csíkok, párolt zöldségekkel.
A párolt zöldségek hozzávalói mindig az éppen fellelhető zöldségektől függenek.
Ma nem készült hozzá plusz saláta... Aki akart, tehetett kökénylekvárt az adagjára.
Gyorsan elkészíthető, könnyű ebéd.

Nincsenek megjegyzések:

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...