Oldalmegjelenítések:

2015. április 26., vasárnap

Zöldfűszeres káposztában sült csirke

Mai ebédünk eredete INNEN származik. Hasonlót már készítettem, de az oldalas volt és krumpli ganca volt hozzá a köret...
Én a recepttől annyiban tértem el, hogy ő csak csirke felső combot készített, én egész combot. De ez apróság:)
    Hozzávalók:
    (6 személyre)

    6 db csirke felső comb
    60 dkg savanyú káposzta
    1 db tojás
    1 csokor petrezselyem
    1 közepes db piros kaliforniai paprika
    6 csipet só
    12 csipet fekete bors (őrölt)
    2 ek napraforgó olaj

Elkészítése:

A savanyú káposztát egy nagyobb tálba tesszük és villával fellazítjuk. Ezután egy kissé összevágjuk.
Hozzáteszünk egy felvert tojást, egy csokor apróra vágott petrezselyem-zöldet, majd egy bordópiros kaliforniai paprikát, melyet előzőleg apró darabokra vágtunk. (Én erre a célra egy univerzális konyhai aprítót használok.) Jól összekeverjük!
A fűszeres káposztát kettéosztjuk. Egyik felét elterítjük egy zománcos tepsiben. Erre tesszük a csirkecombokat (Én lefejtem róluk a bőrt, de bőrrel készítve is finom.) úgy, hogy egy csipet sót elosztunk a combok mindkét oldalán és egy-egy csipet borsot szórunk mindkét felére.
A csirkecombokat befedjük a fűszeres savanyú káposzta másik felével. Meglocsoljuk vékonyan olajjal és lefedjük alufóliával.
Előmelegített sütőbe toljuk és fóliával sütjük kb. 20 percig. Ezután levesszük róla az alufóliát és anélkül sütjük még, legalább 20 percet.
Amikor langyosra hűlt, konyhai kiszedővel a combok alá nyúlunk és káposztával együtt tányérokra tesszük. Héjában főtt burgonya illik hozzá.

4 megjegyzés:

Ani írta...

Egy játék (pályázat címszó alatt)van nálam. Várlak szeretettel.

Roza írta...

Köszönöm Ani, megnézem:)

Ani írta...

Régi recepttel is jöhetsz, csak újra kell megosztani majd.

Roza írta...

Köszönöm!:)

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...