Oldalmegjelenítések:

2015. július 5., vasárnap

Csípős chilis csirkemell csíkok párolt zöldségekkel

Ebben a hőségben nem igen kíván az ember még talán enni sem. Ez a finom csípős chilis csirkemell is akkor lett volna tökéletes, ha még van időm és a zöldségekből inkább salátát készítek.
Hozzávalók:

csirkemell csíkok
fokhagymás chiliszósz
tabasco szósz
étolaj

hagyma
sárgarépa
cukkini
kápia paprika
új krumpli
zöldborsó
vágott korianderlevél

Elkészítése:

Azért nem adtam meg konkrét mértékegységet, mert ezt aztán mindenki kedve szerinti mennyiségben készítheti el.
A csirkemell csíkokat bepácoltam és jó fél órát állni hagytam. Utána a felforrósított étolajon fehéredésig pirítottam. Amikor elkészült, félretettem és melegen tartottam. A visszamaradt olajon pirítottam meg szépen sorban a zöldségeket, de éppen csak annyira, hogy még roppanós legyen, de már ne legyen ress nyers.
Tálaláskor korianderlevéllel szórtam meg.

2 megjegyzés:

csipike írta...

Nagyon finom, mentettem is ;-)

Roza írta...

Egészségedre!:)
Köszönöm!:)

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...