Oldalmegjelenítések:

2015. július 12., vasárnap

Szójás-csípős csirkemell csíkok langyos zöldségsalátával

A fiamék a kislányokkal egész héten a Balatonon lesznek, így csak magamnak főzök ebédet.
Ma szójás-csípős csirkemell csíkokat készítettem, langyos zöldségsalátával. Azért lett langyos a saláta, mert hideg salátához nem volt itthon semmi, illetve ezekből is lehetett volna, ha időben elkezdem. De nagyon finom lett.
Hozzávalók:
(1 személyre)

15-20 dkg csirkemell filé
2 ek. szójaszósz
1 mk. tabasco szósz

2-3 ek. kókuszolaj
Elkészítése:

A felcsíkozott csirkemell filét pár órát állni hagytam a szójaszósz és tabasco szósz jótékony együttesében:) Sózni soha nem sózom meg, megfelelő ízt adnak a szószok. Só pedig van azokban.
A kókuszolajat felforrósítottam egy serpenyőben, beleöntöttem a húst, a szószokkal együtt és addig pirítottam, míg a hús kifehéredett, belseje se volt már piros. Ekkor kiszedtem a húst őket a  serpenyőből és amíg a zöldségek elkészültek, melegen tartottam.
 Zöldségek:

sárgarépa
cukkini
fejes káposzta

bors
3-4 ek. édes balzsamecet
A zöldségeket (mindenki maga dönti el, mennyi zöldséget tud, vagy szeretne megenni) kb. egyforma csíkokra szeleteltem.  Amikor a hús elkészült, a visszamaradt, forró kókuszolajra öntöttem a zöldségeket. Enyhén megsóztam, borsoztam és annyi ideig pirítottam őket, amíg még roppanósak maradtak (pár perc). Ekkor öntöttem rá a balzsamecetet. Kicsit összekevertem és kiszedtem a serpenyőből a zöldségeket is és máris tálaltam. Vágott petrezselyemzölddel szórtam meg a zöldségeket.

Nincsenek megjegyzések:

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...