Oldalmegjelenítések:

2015. október 22., csütörtök

Rakott krumpli

Mióta kicsi Annácskám is bölcsődés lett, gyakran előfordul, hogy magamnak napokig sem főzök. Tudom, nem helyes, de egy személyre kedvem sincs ételt készíteni. Ezen a héten is hétfőn ettem még a maradék húslevesből, de kedden már csak a maradék sült húst ettem hidegen, káposzta salátával. Szerdán meg paprikával. Még mindig maradt egy kevés sült hús, de már  azért főtt, meleg ételre vágytam... Kitaláltam, hogy rakott krumplit készítek, az esetlegesen belekerülő kolbász helyett pedig elhasználom a sült húst. Így is lett!:)
Íme, amikor igazából bármi lehet a "felszín" alatt:))
Nem volt sokkalta nagyobb szerencsém a tálalásnál sem:( A sült húsokból sehol nem látszik ki egy kis db-ka sem:( De azért - gondolom - elhiszitek, hogy van benne?:)
Jobban szemügyre véve az ételt, azért balról kilátszik egy kis darabka hús...:))
Úgyis azon mérgelődtem, hogy a rakott krumplit sem lehet szépen tálalni. Hiába a nagyméretű tálalókanál. Ha franciásan (a tejföl helyett tojásos tejszínt öntöttem volna rá, hogy a rétegek közé folyjon, így összesül) készítettem volna, akkor igen! Akkor kockát vághattam volna belőle! Minden réteg szépen látszana... De azt a változatot nem nagyon kedvelem:(

2 megjegyzés:

Éva írta...

Alig tudtam írni a feljövő reklámtól!
Így szoktam én is göngyölni egyik napról a másikra az ételeket! Más köntösbe tetted és milyen nagyon finom lehetett! Egészségedre!

Roza írta...

Köszönöm Évike!
Nálam is ugrálnak fel reklámok?! Nem is tudtam:(
Sajnálom!:(

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...