Oldalmegjelenítések:

2017. szeptember 16., szombat

Szekszárdi Szüreti Napok, 2017.

Minden évben, szeptember közepe táján megrendezik Szekszárdon a Szüreti Napokat.
Ebben az évben szeptember 14-17-ig tart a vigadalom.
Én magam csütörtökön néztem meg a "Magyar borhoz magyar nóta" c. előadást, utána kicsit körbenéztem a kirakodó vásárban.
Ma pedig a szüreti felvonulást néztem meg, ahol többek között a két kis ovis unokám Annácska és Zsófika is felvonultak az óvodájukkal, a szekszárdi Gyermeklánc Óvodával.







Természetesen sokkal több, kb. 130 felvonuló csoport volt, de én csak ízelítőt szerettem volna adni e neves rendezvényről.



4 megjegyzés:

Ani írta...

Nagyon csinos vagy a képen.

Roza írta...

Köszönöm szépen!

Katalin írta...

Csatlakozom Anihoz, nagyon csinos vagy! Jó lehetett a szüreti Szüreti napok, mi már rég voltunk ezen a rendezvényen otthon.
És Isten éltesse az ünnepelteket!

Roza írta...

Katalin, köszönöm szépen.
Akkor legközelebb ejtsétek szerét és látogassatok haza ilyenkor. Nagyon jó rendezvénysorozat.

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...