Oldalmegjelenítések:

2011. május 9., hétfő

Szent Jakab út - El Camino

Van egy lány, aki 3 nap múlva elindul.
Nem ismerem személyesen, de minden tiszteletem az övé. Blogjában fogom követni.
Azt mondják, az El Camino-n egyszer az életben mindenkinek végig kell mennie.
Az egyik barátnőm, aki éppen a rákkal harcol és szerinte - szerintem viszont érdemtelenül - én vagyok a példaképe, hogy végigcsináltam, képes voltam rá és ápolom a lelkét, hogy ő is végig tudja csinálni. Azt mondta, ha végig tud menni ezen a keskeny ösvényen és célba ér, elvisz az El Camino-ra...
A jó Isten segítse harcában.
Ezt a lányt pedig, hogy odaérjen, elérje álmait, megtalálja, amit keresett.


Nincsenek megjegyzések:

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...