Oldalmegjelenítések:

2014. január 26., vasárnap

Birs pálinka

Nem tudom, emlékeztek-e rá, még október elején azon morfondíroztam, mi mindent készítettem birsből, és hogy barter-ügyletet bonyolítok le a birs pálinka érdekében.
Nos, a pálinka megérkezett!
Az októberben odaadott birs fejében kaptunk 1,5 l. birspálinkát.  Örültem neki, mert utánaolvastam, hogy mire a birsből pálinka lesz, addig nagyon sok mindenen keresztül kell mennie. Munkás dolog birsből pálinkát főzni. Hálás is vagyok érte!:)
Különösebben nem értek a pálinkákhoz, de az üvegbe beleszimatolva jó erős pálinkaszag csapja meg az ember orrát, és nem igazán tudná megmondani, milyen jellegű pálinkát illatolt meg. Pohárba kiöntve már rémlik az illat "felhangjaként" valami birses. Aztán, ha az ember egy apró kortyot megkóstol, hátul, a nyelve két oldalán abszolút felismerhető a birs.
Az időjárás éppen kedvez is egy-két korty finom pálinka elfogyasztásához:))
Hát, egészségünkre!:)

8 megjegyzés:

María írta...

Egészségedre drága Roza :)!!

Roza írta...

Köszönöm, Maria:)

marisz57 írta...

Egészségünkre Roza!
Én is birspálinkát tartok "virtuálisan" a kezemben. Mi is úgy kaptuk, tényleg nagyon kellemes zamatú. Olyan, amire illik a mondás. kis mennyiségben gyógyszer, nagy mennyiségben orvosság...

Katalin írta...

Finom lehet, szívesen megkóstolnám!
Milyen szép nálatok a hó, nálunk sajnos egy szem sem esett :-)

trollanyu írta...

Egészségetekre Róza, biztos finom lehet, még sosem ittam birs pálinkát:)

Roza írta...

Marika, Katalin, Erzsike, köszönöm szépen:) Ezeddig én sem találkoztam még a birs pálinkával. És amennyi munka van vele, lehet, nem is fogok... De a kóstolónak örülünk:)

Rózsa írta...

Egészségedre kedves Roza és kérlek nézz be hozzám :)

Roza írta...

Köszönöm Rózsám, közben már jártam nálad...:)

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...