Oldalmegjelenítések:

2014. január 27., hétfő

Ismerjük meg egymást újra! - JÁTÉK!

Egyszer régebben már játszottam egy ilyen játékot. Akkor nagyobb, most kisebb örömmel, de részt veszek benne. (Most sokkal kevesebb időm jut blogolni a babák miatt...)
(Kép a netről) 
 Most Mrita, az Enni élvezet, vagy kaland csupán? blog írója invitált. Köszönöm Ritának, hogy gondolt rám. Meg is osztom a szabályokat és kijelölöm az általam jelölt bloggereket.


Szabályok:

1. Linkeld be azt az embert a blogodba, aki megjelölt.
2. Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi.
3. Jelölj ki 7 embert, nevezd meg és linkeld be őket a blogodba.
4. Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukban, hogy kik lettek megjelölve.


7 dolog magamról:


1. Négy és fél gyermek, 3 lány és egy ikerfiú testvérpár nagyija, egyúttal apukáik, a két fiam anyukája vagyok. (A fél unoka a nagyobbik fiam új párjának a kislánya.)

2. Legkisebb unokámat Annát a Jézuska hozta, legtöbb időmet az ő és nagytesója, a 16 hónapos Zsófika pesztrálása - lévén, hogy velük élek együtt -, mosás, főzés, velük játszás, a maradék időmet pedig a blogolás tölti ki.
3.  Blogom írása az egyetlen hobbym, egyben szórakozásom is.
4.  Fogytam 27 kg-ot, közel két év alatt, szénhidrát-szegény diétával és ezt a súlyt (70-73 kg) igyekszem is tartani, immár 2. éve.
5.  Szeretek főzni, sütni és örülök, ha a családom elégedett az eredménnyel.
6.  Álmodozom arról, hogy egyszer eljutok valami szép helyre.
7.  Az utóbbi időben egyre inkább sikerül úrrá lennem a hosszú évek óta tartó - betegségem és következményei okozta - depressziómon. Ezt is sikernek könyvelem el.

Igyekszem olyan személyeket meghívni a játékra, akiket egyrészt még nem hívtak meg, másrészt én is szívesen tudnék meg róluk többet:)

1. Anna
2. Anikó
3. Edi
5. Magdi
6. Petra

9 megjegyzés:

Anikó írta...

Köszi Roza a meghívást, majd összeszedem a jobbik eszemet:-))))

Anikó írta...

Addig is elvittem a kanalas fánk receptedet, nagyon szeretem ezeket az egyszerűen elkészíthető finomságokat:-))))

Mrita írta...

Örülök, hogy elfogadtad a felkérést, játszottál és így többet tudtam meg Rólad.

Roza írta...

Anikó, köszönöm:)
A receptben pedig remélem, nem fogsz csalódni.

Kedves Rita, hát nem tudom, mennyire élvezetes, amit megtudtál rólam:)

Ani írta...

Köszönöm a felkérést. Még sosem játszottam. Igyekszem röviden írni hamarosan.

Ani írta...

Ja, és Ani-ként blogolok. Itt Anna-ként szerepelek.

mellissina2 írta...

Roza,kedves vagy,hogy gondoltál rám,de sajnos erre nekem most nem lesz időm,mert a munkám miatt nagyon kevés időm van!!! Ez egy kicsit macerás nekem most!!!! puszil Piroska.Talán majd egy másik játékban.

Roza írta...

Ani, mindegy, a felkérés neked ment:)

Piroskám, sajnálom. Akkor majd máskor!

Petra írta...

Köszönöm szépen a meghívásodat drága Roza, de nem ígérhetem meg, hogy most részt veszek, mert február végéig nagyon el vagyok havazva... :(((

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...