Oldalmegjelenítések:

2014. december 5., péntek

Hagymaleves krutonnal, rántott sütőtök petrezselymes párolt rizzsel, tartármártással

A hagymaleves, ahogy már valamelyik esetben említettem, nekem szokás szerint sajt nélkül  készül, nem szeretem a nyúlós sajtot...
Persze, ez nem jelenti azt, hogy aki kér hozzá sajtot, az ne kapna:)
A rántott sütőtökről a napokban olvastam a NlCafe-n.
Már többféle változatban készítettem sütőtököt, de eleddig mindegyik ízlett.




 Egy adag rántott sütőtök rizzsel, tartármártással szénhidráttartalma 105 g. 
Annababa hagymalevest nem kapott ebédre, de sütőtököt rizzsel, igen. És nagyon ízlett neki:)
Még uzsonnára is a maradék sütőtököt ette:)


4 megjegyzés:

María írta...

Nahát, hogy Te miket találsz Roza!

Roza írta...

Mariám, érdemes volt nézelődni, nagyon finom!:) És, ha cukkínit lehet rántani, miért ne lehetne ezt is? A cukkininek semmi íze nincs, a sütőtök finom édes!:)

Isabel írta...

Most kíváncsi vagyok, megjelenik-e ez a megjegyzésem, mert írtam a füstöltöshöz is, de nem jelent meg.

Roza írta...

Sajnálom... Igazán nem értem ezt.

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...