Oldalmegjelenítések:

2014. december 16., kedd

Majdnem halászlé és Anna vegyes főzeléke

A majdnem halászlé úgy készül(t), hogy 1 , 2 l. vízbe belereszeltem egy nagyobbacska fej vöröshagymát. Sóztam, majd főztem kis ideig. Ekkor beletettem 2 db halászlé kockát, két kiskanál őrölt piros paprikát, megint forraltam kis ideig, majd a fagyasztóból kiorozott fél szelet halat felengedtettem, megsóztam és belefőztem az "alaplébe":)
Nagyon ki vagyon éhezve halászléileg:))
Annababának pedig vegyes főzeléket készítettem, mert már majdnem átesünk a lónak az ő másik oldalára és kissé bogyós a széklete. (Ez sem igazán jó.)

2 megjegyzés:

Isabel írta...

Boldog karácsony utánt! azért ide írok, mert ahol vannak megjegyzések, nem tudok beírni. Ki tudja, miért.
Gyönyörű, aranyos, tündér az újdonsült egyéves, igazi baba. Ahogy sündörögtek a konyhában, hát az is csodálatos. Úgy láttam, még nem nézted meg az én újszülöttemet, ha lesz kis időd, pillants rá - nem a legújabb, mert azóta már karácsony is volt. Puszi

Roza írta...

Sajnálom, hogy annak idején nem találkoztam a bejegyzéseddel, kedves Isabel. Úgy emlékszem, a Te újszülöttedet én is láttam és dicsérő bejegyzésemet hagytam Nálad!

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...