Oldalmegjelenítések:

2015. január 15., csütörtök

Kiántott sütőtök sült céklával, tartármártással

Tegnap  zöldséges napot tartottam:)
Most a töknek a magot tartalmazó részéhez értem. Eddig mindig csak vágtam belőle, amennyi kellett.
A céklát megtisztítottam, négybe vágtam, fóliába csomagolva sütöttem meg.
Egyikre se tettem egy szem sót sem, mégis nagyon finom ízük volt.
Mással is lehetett volna enni, de volt egy kis maradék tartármártás.
A szénhidráttartalmat kb-re adom meg, nem mértem meg a tököt, sem a céklát:(
10 dkg sütőtök: 16,5 g. Tegyük fel, ez lehetett 30 dkg, akkor 49,5 g
10 dkg cékla: 5,9 g, ez nem is igen lehetett több, kicsi volt, 5,9 g
1 adagnyi tartármártás: 2,9 g szénhidrátot tartalmaz.
Összes szénhidráttartalom: 58,3 gramm

Nincsenek megjegyzések:

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...