Oldalmegjelenítések:

2015. május 12., kedd

Zöldségleves, őzpörkölt galuskával, fejes salátával.


Zöldséglevest már elég régen főztem. Annácskára tekintettel döntöttem úgy, hogy ma az legyen ebédre.
Minden zöldségből sokat tettem, hogy tartalmas leves legyen.
Tálaláskor szórtam meg petrezselyemzölddel. Ma a tejföl elmaradt:)
Másodiknak a fagyasztóból vettem ki őzpörköltet.
A galuskát frissen készítettem hozzá.
A fejes saláta pedig garantáltan szabadföldi, bio:) Hogy honnan tudom? Az egyik szomszédomtól kaptam:)

5 megjegyzés:

Éva írta...

Nagyon finom ebédetek volt! Egészségetekre! Őzhúst egyszer ettem nagyon ízlett, de én még nem csináltam!

Katalin írta...

Mindkettő guszta lett! Őzhúst azt hiszem még nem is ettem, pedig nagyon finom lehet!
A címet majd légy szíves javítsd ki :-)

Roza írta...

Köszönöm:)

Katalin, éppen most vettem észre:)) De köszi:)

MJ írta...

Remek! Remek! :)

Roza írta...

Köszönöm, kedves MJ.

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...