Oldalmegjelenítések:

2011. április 5., kedd

Almás párolt csirkemell sült burgonyával

Nem olyan régen a páromnak gondja volt a gyomrával. Kímélő, de ízletes ételt szerettem volna készíteni, amit szívesen el is fogyaszt. Ez olyan jól sikerült, hogy azóta már direkt készítjük, nem kénytelenségből.

Hozzávalók:
(2 személyre)

1 egész csirkemell
2-3 alma
6 szem közepes burgonya
étolaj


Elkészítése:


A csirkemellet kicsontozom, egyforma hosszúkás darabokra vágom. Az almákat meghámozom, szeletekre vágom. A burgonyát héjában félig megfőzöm, kihűtöm, hasábokra szeletelem.
A wokot felmelegítem, beleöntök 2-3 evőkanálnyi étolajat, amikor kellően forró, beledobom a csirkemell csíkokat és addig sütöm-párolom, amíg kifehérednek. Ekkor hozzáadom az almát és tovább együtt pirítom őket. Picit megsózom és amikor az alma már nem nyers, de nem is nagyom puha,  leveszem.
Ezalatt a sütőben egy kisebb tepsiben elkészül a sült burgonya, melyhez kiolajoztam egy tepsit, beletettem a félig főtt és szeletekre vágott burgonyát, nagyon kevés olajjal még megszórtam és forró sütőben - néha óvatosan megkeverve - készre sütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...