Oldalmegjelenítések:

2011. június 23., csütörtök

Kidney-babos-párizsis saláta

A mai ebéd ötletét Maria saját elgondolású görög salátája adta. Ebben a melegben még ott tartottunk, hogy mi is legyen az ebéd?
Aztán Maria salátáján fellelkesülve és az itthoni alapanyagokat figyelembe véve készült el az én Kidney-babos párizsis salátám:) Nagyon finom lett és nagyon jólesett:) Köszönöm is Marianak az ötletet:))

Hozzávalók:


1 doboz piros kidney babkonzerv
kb. 20 dkg párizsi
2 db paradicsom
1 db piros tv. paprika
1 db fehér tv. paprika
1 szál póréhagyma
fél fej vöröshagyma
kb. negyed fej cékla

bors
balzsamecet
pici cukor
petrezselyemzöld
kakukkfű

Elkészítése:


A zöldségeket szép vékonyra szeleteltem. Úgyszintén a párizsit, és a szeleteket 4-be vágtam. Sóztam, borsoztam, pici cukrot szórtam rá, meg két evőkanálnyi balzsamecetet. Összekevertem a lecsepegtetett babbal is,  és jó másfél órát hagytam a hűtőben érni.
Enyhén pirított kenyérrel fogyasztottuk.

Megjegyzés:


Ha még egyszer elkészítem, a balzsamecet helyett - itthon vörös borból készült balzsamecet volt - inkább a világos színű angol malátaecetet használom, amely nem színezi ennyire el a zöldségeket.

3 megjegyzés:

María írta...

De aranyos vagy Roza, hogy megemlítettél, köszi!!
Mindig úgy gondoltam, hogy a konyhában abból kell a legtöbbet kihozni, ami éppen adott. Az ember nem rohangálhat örökké a boltba és nem követheti betűről betűre a recepteket. Hová lenne akkor az "alkotói szabadság"? :D:D:D
Nagyon finom lehetett a salátád!! :)

Roza írta...

:)
Kedves Maria, ahogy gondoltam, úgy írtam le. Ha egyszer így történ, miért hagytalak volna ki?:))
Amúgy tényleg finom volt, jólesett:)

mellissina2 írta...

Nekem nagyon tetszik a salátád!!!!

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...