Oldalmegjelenítések:

2011. augusztus 19., péntek

Rántott hekk-filé rizzsel.




6 megjegyzés:

trollanyu írta...

Nagyon szeretem, jó rég nem ettem már:) Egészséges és fincsi. Remélem minden rendben van veled, mert írtad, hogy orvosokat látogatsz a héten.

María írta...

Én is drukkoltam a héten, hogy minden rendben legyen az orvosoknál, remélem úgy is lett, mindent rendben találtak!?
A hekk nagyon jól néz ki, én is régen ettem már. Mostanában inkább a pangasiusra vagyok "rákattanva" :)

Roza írta...

Kedves Trollanyu és Maria, sajnos magas volt a cukrom 11,5 éhgyomorra:( Most rendelten egy vércukor mérőt, mert muszáj vagyok ellenőrizni, ha egyszer a háziorvosom "tesz" rá!:( A kardiológus meg nem vette észre a cukorértéket... Most mit mondjak?!
De aranyosak vagytok, hogy számontartottátok. Köszönöm:)

Vicuska írta...

Vigyázz az egészségedre, a diéta is sokat segít és ne idegeskedj :) Szeretem a rántott hekket, íze és szálkamentessége miatt is.

Roza írta...

Vicuska, köszönöm a kedves aggódást, igyekszem vigyázni...
A hekk meg szerintem is nagyon jó dolog:))

Simone Templar írta...

szeretem a halakat, főleg a pontyot, rántva

igen, a magas vérnyomásnál diétázni és mozogni kell, vigyázz magadra

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...